ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΤΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΕΔΩ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Βαγγέλης Παππάς μιλάει για τους παλιούς συναδέλφους



Σε συνέντευξη του σε ραδιοφωνικό σταθμό της Καβάλας

Έχετε μετανιώσει για κάποιες παλιότερες κόντρες σας με φίλους και γνωστούς μέσα στην επιχείρηση;

Έρχεται μια στιγμή που λες ότι για να προχωρήσω παραπέρα πρέπει δυστυχώς να μαλώσω και διάφορους ανθρώπους, οι οποίοι ήταν άξιοι και άφησαν πίσω τους πράγματα. Δεν τα έκανα όλα μόνος μου στην Καβάλα Oil, υπήρχαν κι άλλοι που με βοήθησαν. Δε γινόταν να διατηρηθεί το μαγαζί με 10 και 15 διαφορετικές φωνές…

Νομίζω, για παράδειγμα, ότι πριν από το 2007 δε θα μπορούσε κανείς να σας φανταστεί χωρίς να έχετε στο πλευρό σας τον κ. Ανδριώτη…

Δεν ήταν αυτό το πρόσωπο, υπήρχαν κι άλλοι που ήταν πιο σημαντικοί απ’ αυτόν, με τους οποίους τσακώθηκα… Υπήρχαν άνθρωποι που είχαν πολύ ταλέντο που σήμερα δεν είναι μαζί μου. Αν ήταν μαζί μου, θα είχαν σήμερα εμπειρίες και θα ήταν ακόμη καλύτεροι. Αυτά τα πρόσωπα –όπως και αυτό που αναφέρατε– δεν τα έχω ξεχάσει. Έχω ακόμη τις φωτογραφίες τους στο γραφείο μου…

Επειδή εκείνη την περίοδο ακούστηκαν πολλά κατά τη διάρκεια των συγκρούσεών σας με τους συναδέλφους σας, μπορείτε να μας πείτε σε ποιο ύψος κυμαίνονται οι μισθολογικές σας αποδοχές;

Τότε έπαιρνα 102.000 ευρώ το χρόνο. Το ποσό αυτό ήταν 4 φορές μικρότερο από αυτό που έπαιρνε ο προκάτοχός μου! Τώρα αμείβομαι με το μισθό που παίρνουν οι σύμβουλοι της επιχείρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας